vrijdag 4 juli 2014

Long time no see


Long time no see... Ik ben weer begonnen met bloggen, of nou ja, eigenlijk ben ik nooit gestopt. Ik heb weinig tijd gehad om tijd te besteden aan LaCL, hoe graag ik ook wilde, moest ik dit jaar toch even op school focussen. Maar nu alles helemaal goed gaat, wil ik ook weer lekker gaan bloggen, want hey, ik heb het gemist!

Ik wil dus echt weer beginnen met het plaatsen van artikelen. Vanaf het moment dat ik weer echt artikelen ga plaatsen, komen deze niet op een bepaalde dag online, maar gewoon wanneer ik tijd heb. Ik ben al druk bezig om volledige artikelen te maken en al mijn ideeën uit te werken, want ik heb zoveel leuke ideeën.

Ook naast dat ik weinig tijd had, was er ook iets mis met de server van de site. Het is je misschien al opgevallen, maar daardoor alle oude artikelen weg. Maar ik hoop snel weer nieuwe artikelen te plaatsen! Ook wil ik de lay-out iets vrolijker maken en veranderen, als je nog suggesties of tips hebt, hoor ik ze graag. :)

Voor nu deze kleine update en ik hoop snel voor jullie een nieuw artikel online te hebben.


Veel liefs,
Maud

2 opmerkingen: